|
|
|
Forum uczniów gimnazjum nr 1
Forum - 88433343644
AluminCor (Gość)
| | What's crackin'? | | | | DerekLab (Gość)
| | The Benefits of Hiring a Fitness Trainer - <a href=https://fitness-trainer-for-seniors.netlify.app>fitness-trainer-for-seniors.netlify.app</a> | | | | MichaelVog (Gość)
| | Customized Exercise Programs for Personalized Fitness Goals - <a href=https://inhome-personal-trainer-for-seniors.netlify.app>inhome-personal-trainer-for-seniors.netlify.app</a> | | | | RobertVisub (Gość)
| | Get Alcohol Delivered to Your Doorstep 24/7: Convenience at Your Fingertips - <a href=https://24-hour-liquor-delivery.netlify.app>https://24-hour-liquor-delivery.netlify.app</a> | | | | Charlesjax (Gość)
| | Discover the Convenience of a 24 Hour Bottle Shop - <a href=https://24-hour-bottle-shop.netlify.app>24-hour-bottle-shop.netlify.app</a> |
Odpowiedz:
Tematy łącznie: 6 Posty łącznie: 316 Użytkownicy łącznie: 1
|
|
|
|
|
|
|
Klasa A (2005/2008r.)
dedukuje stronę:
Byłemu wychowawcy
Tomaszowi Ociepie :)
Natomiast my,
klasa B (2006/2009r.),
dedukujemy stronę
naszemu byłemu i
obecnemu nauczycielowi
języka polskiego:
pani Dorocie Ociepie
panu Tomaszowi Ociepie
Klasa C (2007/2010)
dedykuje stronę
Nauczycielowi j. polskiego
pani Dorocie Ociepie =)
Klasa B (2008/2011 )
dedykuje stronę
nauczycielowi języka polskiego
Pani Dorocie Ociepie ;)
Klasa A (2010/2013)
dedykuje stronę
nauczycielowi języka polskiego
Pani Dorocie Ociepie :) |
|
Twórcami strony są absolwenci
Gimnazjum im. Jana III Sobieskiego
(kl.A r.2005/2008) :
- Jan Stelmach "Kadet"
- Piotr Kamkow "Młody"
- Agnieszka Ilcewicz "Ola"
Teraz stroną zajmują się
uczniowie kl.B (r. 2006/2009):
- Kamil Nosol
- Piotr Zalfresso-Jundziłło
- Maciej Urbaniak
W roku szkolnym 2009/2010
stroną zajmują się
uczniowie kl.C ( 2007/2010 ) :
- Wojciech Podlejski
- Katarzyna Wawrzyńczak
W roku szkolnym 2010/2011
stroną zajmują się
uczniowie kl.B ( 2008/2011 ) :
- Kamil Czarnecki
- Kordian Sosnówka
W roku szkolnym 2011/2012
stroną zajmują się uczniowie klasy 2a
- Adrian Gawroński
- Bartosz Depta
|
|
|
|
|
|
|
|